Alla inlägg den 22 januari 2014

Av Lena - 22 januari 2014 07:45


Lite hastigt och lustigt, lustigt och lustigt men i alla fall så måste Mats till kontoret och det ligger i Bangkok. Kanske inte bästa tiden att åka dit då det är fortfarande oroligt där. 

Bokar in oss på ett hotell ute i förorten närmare bestämt vid Punnawithee BTS stationen. 7 stationer från avspärrningen vid Asok. 

Hotellet heter Baan Montida Serviced Apartment och det valde vi för att det finns kokmöjligheter, pool och ett gym. 

När vi kom fram till Bangkok "Don Mueang airport" så tar vi bussen som vanligt till BTS chid lom och där tar tåget in. Den här gången fick vi kliva av en bit innan för det är avspärrat för demonstrationer. 

Vi åker nästan hela banans längd stannar 2 stationer innan slutet.


När vi åker förbi de stora shoppingställena så som Siam Paragon, Central World är dom stängda fast klockan bara är 8 på kvällen.

Det blev en tidig kväll i en stenhård säng.

Presentation


Jag bor i Malaysia. Maten här är mycket söt och serveras med väldigt mycket ris. Här ska jag berätta hur jag ska ta mig ner till 2 siffrig vikt och även andra vardagliga saker. På viktresan har jag min man med mig.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards