Direktlänk till inlägg 24 augusti 2014

Smått å gott från Norrtälje och Stockholm 2014

Av Lena - 24 augusti 2014 07:45

Blev samma här som i Sollefteå, träffa släkt och vänner så mycket som möjligt.


   
 

1:a dagen så åkte jag och Billy in till

Stockholm för att träffa Jimmy och

se på Prideparaden. 

Hälsar på min syster som flyttat in 

till Norrtälje. Där hon bor har dom

en vinterträdgård. Här bor bara de

som är 55+ så jag har något år kvar

innan jag kan flytta dit :P

 
 

Har varit på ett nygamalt ställe i

Norrtälje som heter Kärleksudden.

Här åt vi lite lunch

Konst i Norrtäljeån  
 Lummigt och fint vid Norrtäljeån

Huset bakom mig är där jag bor

hos Billy. Det är gamla regementet

i Norrtälje där dom byggt om till

studentbostäder. 

 
 

Var till Rimbo på Rimbodagen.

Liten bil och motorcykelutställning

Åkte ut till Åkersberga för att äta

lunch med Jimmy och hans farmor

och Lennart.

 
 

Här hamnade jag och Jimmy mitt

ute i ingenstans och vänta på buss

in till Stockholm.

Uppträdande inne i Stockholm.

Mitt i veckan är det och jag är inne

och träffar Sussi och Micke.

 
 

Lite mer uppträdande fast ganska 

långsam ;)

Sitter i Sollentuna och väntar på

Jimmy då kom de här fåglarna och

mumsade på gamla McDonalds

mat.

 
 

Är och kollar in Jimmys nya lägenhet

i Edsberg. 

Men det är är Billys lägenhet där

jag bott i 4 veckor. När jag kom så

hade vi lite annan ordning med med

lite möblering så vart det nästan stort

och rymmligt där.

 
 

Var på bio 3 ggr.

Första filmen var "Guardian of Galaxy"

sedan "Sex Tape" och sist "Lucy"

Hade med mig egna nötter då dom inte

säljer LCHF vänligt godis där.

Den 21:a gick LCHF loppet som LCHF

klubben anordnat. Den avgår ute på

Djurgården. Jag tog mig dit men jag 

var inte med och sprang.
Vart kallt och regnigt innan alla hade 

hunnit springa klart så vips försvann alla

då dom sprungit klart.

     


Som startnisse var Bingo Rimer  

Träffar Halva Lindah jag följer hennes

blogg. Det är hennes dotter som fotar

oss och jag har fått äran att "låna" bilden

Här är även LCHFingengören med och 

springer. Hon är oxå en bloggare som

jag följer


Har även hunnit med att träffa andra vänner och varit ut en sväng till Herräng och även det här året så regnade det där.

Den 25:e Augusti bar det av hem till Kuala Lumpur eller Mutiara Damansara som området heter som vi bor i.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 12 december 2016 14:56

Den här hösten 2014, fick vi besök av husets ägare i Malaysia. Vi anade att dom vill ha tillbaka sitt hus nu när dom flyttat tillbaka till Malaysia. Han fråga hur länge vi tänkt bo där och jag sa så länge som möjligt. Vi har bott i huset sedan det va...

Av Lena - 12 december 2016 10:58

Vi klarade julen bra. Vi gick faktiskt inte upp i vikt trots att vi åt både LCHF bröd, godis, kakor och bullar.  Å andra sidan gick vi inte ner i vikt heller. Står lite stilla så vi gjorde något som heter fettfasta för att kicka igång våran kropp. ...

Av Lena - 12 december 2016 08:59

Vi var i Bangkok över julen. Det blev lite för mycket gosaker men jag klarade mig rätt bra ändå. Lite av det jag bakade ser ni nedan: Bounty Cups 8 st (Original recept är från Bakasockerfritt) Botten: 17 g rumsvarmt smör 0.5 dl mandelmj...

Av Lena - 12 december 2016 05:47

Plötsligt hade det gått 10 år och jag måste ha nytt körkort. Det är alltså 10 år sedan som vi gifte oss och jag bytte namn. Tiden går fort.    När jag ska skicka in för att förnya mitt körkort, passar min man på att göra det oxå. Han har varit utan...

Av Lena - 12 december 2016 04:16

Det har hunnit gå över 2 år sedan senaste inlägget. Tro om det kommer att finnas någon som läser nu efter så lång tids uppehåll. Jag har inte varit helt på latsidan, finns i alla fall matbilder på Instagram. Där heter jag Janel6302.   Det blir ...

Presentation


Jag bor i Malaysia. Maten här är mycket söt och serveras med väldigt mycket ris. Här ska jag berätta hur jag ska ta mig ner till 2 siffrig vikt och även andra vardagliga saker. På viktresan har jag min man med mig.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards