Alla inlägg den 1 augusti 2014

Av Lena - 1 augusti 2014 09:15

Idag bar det av mot Norrtälje. Inget jag såg fram emot, alltså självan resan såg jag inte fram emot då det skulle bytas flera ggr. Först åkte jag buss från Sollefteå till Kramfors, där byter jag till tåg som tar mig ner till Sundsvall. I Sundsvall byter jag till nästa tåg som tar mig till Uppsala och där byter jag till buss som tar mig till Norrtälje. Trotts byten och väntande så gick det ganska fort ändå. Matsäcken som jag hade tagit med mig blev långt ifrån uppäten.


I Norrtälje kom Billy och hämtade mig så jag slapp dra väskorna den sista biten. Nu blev det till att bo trångt i några veckor men i år får jag i alla fall sova på en riktig dyna och inte på täcken på golvet.


Vädret var lite skifftande på sträckan Sollefteå - Kramfors

 Sollefteå busstation. Här hängde molnen väldigt tunga och svarta.  På vägen mellan Sollefteå och Kramfors blev det regn, hagel och regnsol.  Så skingrar sig molnen och det blev sol. 

Presentation


Jag bor i Malaysia. Maten här är mycket söt och serveras med väldigt mycket ris. Här ska jag berätta hur jag ska ta mig ner till 2 siffrig vikt och även andra vardagliga saker. På viktresan har jag min man med mig.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards