Alla inlägg den 20 april 2014

Av Lena - 20 april 2014 08:45

Hade jag inte haft FB så hade jag nog inte vetat att det är Påsk nu. Varken i Thailand eller i Malaysia firas ingen Påsk så där har man ju ingen hjälp och att nu Jesus dör och korsfästes på olika tider för varje år hjälper ju inte till. Ena året är det i Mars och Nästa i April, ja ni vet. Tur han i alla fall föddes på en dag i alla fall så inte även Julen skulle komma olika varje år    Nog om det, jag firar i alla fall inte Påsk.

Vi tog och gjorde en liten tur ut till IKEA Bangkok. Man tar då BTS till Udomsuk och sedan går då en shuttle bus ut till Ikea som ligger i Bangna. När vi kom fram vart jag lite fundersam för bussen stannade utanför Megabangna som inte fanns där när jag var där 2011. Ett stort shoppingcenter i alla fall och det gick ju att gå hela vägen genom bort till IKEA. Vi skulle inte ha något speciellt egentligen men vi gjorde något annorlunda i alla fall. 

Gick runt och försökte hitta någon restaurang som vi kunde äta lite LCHF vänlig mat men det var jätte dåligt med det så det blev en laxsallad på IKEA istället. Det är ju ändå Påsk så   

Han bli mörkt innan vi åkte hem igen.

 

Bilden till vänster är alltså nu 2014 och på samma plats 2011 så går rulltrappan bara in i väggen. 

 

Laxtallrik och ett glas Cola Zero lyxigt värre


Presentation


Jag bor i Malaysia. Maten här är mycket söt och serveras med väldigt mycket ris. Här ska jag berätta hur jag ska ta mig ner till 2 siffrig vikt och även andra vardagliga saker. På viktresan har jag min man med mig.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards