Alla inlägg den 23 mars 2014

Av Lena - 23 mars 2014 06:45

Ibland önskade jag att min värk bara va borta. Har alltså inte blivit av med all rygg och höftont sedan Bangkok. 

I torsdags var jag till min kiropraktor och efter det kändes det ganska så bra men i helgen har det varit ont igen men det har inte hållit mig ifrån att städat runt i huset fast med lite hjälp från Mats. Det går lite långsammare och det är nästan så att dammet hinner komma tillbaka innan jag är klar   


Söndagen blev bara ligga i soffan och röra mig så lite som möjligt dag för så fort jag rörde på mig gjorde det ont. Fördelen med det är att Mats lagade mat både lördag och söndag.


Han hade haft en fläskbit i lite salt och soja lag som han stekte upp. Vart jätte god bortsett från att det vart lite för mycket salt men han gjorde blomkålsmos till som skulle dämpa det mesta av saltet men det vart inte riktigt så dempat men gott i alla fall.

På söndagen åt vi rester från fläsket men den här gången med tzatziki och den dämpade mer det salta.


Presentation


Jag bor i Malaysia. Maten här är mycket söt och serveras med väldigt mycket ris. Här ska jag berätta hur jag ska ta mig ner till 2 siffrig vikt och även andra vardagliga saker. På viktresan har jag min man med mig.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards