Alla inlägg den 9 februari 2014

Av Lena - 9 februari 2014 05:45

Blev bakning förfullt idag. Bröd och chokladmuffins.

Jag ska iväg på utflykt i morgon till Port Dickson. Jag är lite nervös för det här med maten, jag vet att det ska ätas lunch men jag åker hem tidigare och vi kommer inte att äta middag. Det kommer dessutom att bli fika så därför tar jag med mig eget fikabröd. Jag har stekt kött, zucchini och champinjoner som jag kan äta kall i morgon som middag, på det har jag även lagt brie ost.

Frysklampar in i frysen och fram med vattenflaskor så jag har vatten att dricka. Packas även handduk, svettrasor, långärmat, myggmedel, våttrasor och kamera.

 

Även Mats har packat idag då han åkte till Bangkok ikväll. Han packade även med sig cocosolja att ha i kaffet och hälften av brödet. Han kommer hem på fredag.

Lägger mig tidigt då jag vet att jag kommer att sova dåligt då jag inte litar på att jag vaknar till klockan.

Presentation


Jag bor i Malaysia. Maten här är mycket söt och serveras med väldigt mycket ris. Här ska jag berätta hur jag ska ta mig ner till 2 siffrig vikt och även andra vardagliga saker. På viktresan har jag min man med mig.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards