Alla inlägg den 13 januari 2014

Av Lena - 13 januari 2014 08:00

Jag va ju ner till centrum idag för att handla lite köttfärs och bacon men det fanns ju inget men däremot så hittade jag lite andra saker.

Först hittade jag saffran 1 gram  för ca 51 Skr. Tur jag har saffran som jag fått från Dubai

Så hittade jag avokado olja som ska vara både nyttig och bra att steka i.

Å längre ner på hyllan hittade jag cocosnötsolja som jag letat efter. Nu va det här på Cold Storage och jag har tittat på Tesco där jag brukar handla. Gick även in där och där fanns samma olja fast i organicavdelningen där jag inte har tittat.  

Av Lena - 13 januari 2014 06:45

Så fick jag mig en Ipad. Hade en på lån ett tag då jag använde sonens förra året och det är himla bekvämt att ligga ner och läsa och lätt att ha med sig.


Det är väl en av orsakerna jag inte har skrivit oxå för jag måste ju lära mig och hitta alla saker och ladda ner appar och prova om dom är bra för att sedan ladda ner nya och prova.  

Hade en jätte bra app på sonens padda där jag kunde ta ner böcker men den har jag inte hittat igen. Har man inga problem ja då kan man ju alltid skapa några om det känns bra.

 

Fast innan jag började leka med den så tog jag och gick ner till centrum för att handla köttfärs och bacon men se allt va slut. Fick en prommis i alla fall.


Idag var det vägning igen. Pust!   lite ner i alla fall men det är trökt nu.
 Hälften av det jag gick upp i förra veckan gick jag ner nu och det är jag glad för även om jag önskade att allt hade gått ner förståss.

Presentation


Jag bor i Malaysia. Maten här är mycket söt och serveras med väldigt mycket ris. Här ska jag berätta hur jag ska ta mig ner till 2 siffrig vikt och även andra vardagliga saker. På viktresan har jag min man med mig.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards