Alla inlägg den 15 december 2013

Av Lena - 15 december 2013 17:28

Vaknar upp av att magen vrids om och höfter och lår gör ont. Jodå det är dax för månadsvärken. Jag som trodde det var över nu. Jag har ju passerat bästföre datum så varför hålla på och komma tillbaka lite då och då? Ja precis den kommer när DEN har lust, kan gå si så där 2 månader eller som nu 3 månader mellan gångerna. Inte undra på att kvinnor blir grinig när dom kommer in i klimakteriet eller övergångs åldern. Hålla på och komma så här när som hellst hur som hellst kan ju göra vem som hellst grinig. ;)

 

  Inte nog med det, sedan följde det med en migränattack med lite illamående och yrsel. Räckte det inte med att jag legat sjuk i en vecka, hostar fortfarande? Riktigt sur och grinig känner jag mig idag, vill inte ens tänka hur jag kommer att vara i morgon vid vägningen.

Ja alltså jag menar en hel vecka med enda motion som förekommit är 44 trappsteg ner till soffan, 44 upp till sängen, hosta för magmuskler och kanske lite för lite mat på det. Ja ja de hornet får jag ta i morgon.

 

Läser runt på en hel del LCHF sidor och hittar massor med saker man kan baka men många ska ha sötningsmedel i och här finns inte det. Har nu beställt från Sverige så jag får efter jul OM dom hittar och OM dom kommer ihåg att köpa det förstås.


Nä nu ska jag gå och lägga mig och se om inte min dag kanske blir lite ljusare i morgon. Har planerat in en lugn prommis till centrum.
  

Presentation


Jag bor i Malaysia. Maten här är mycket söt och serveras med väldigt mycket ris. Här ska jag berätta hur jag ska ta mig ner till 2 siffrig vikt och även andra vardagliga saker. På viktresan har jag min man med mig.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards