Alla inlägg den 1 december 2013

Av Lena - 1 december 2013 08:00

Första advent och inte en stake i fönstret inte ens en stjärna. Jag skulle gärna ha en stjärna i fönstret men jag vill ha den jämt där inte bara över jul liksom.


Lite jobbigt att kolla på FB då alla bakar lussibullar, pepparkakor och en massa julgodis. Vore väl en sak om dom bara gjorde det men det läggs ut bilder på dom och jag lovar att snålvattnet rinner ur munnen på mig    Men vi ska baka LCHF pepparkakor. Återkommer då vi gjort det och talar om om dom va goda eller inte.


Idag har jag haft vilodag när det gäller träning. På sätt och vis va det väl vilodag igår oxå då vi bara tog en prommenad men idag blev det en riktigt riktigt slappardag. Grått å tråkigt väder är det oxå.


Även fast jag bor långt bort från Sverige så kan jag se adventskalendern :D Direkt inne på svt.se kan jag kolla. 12 minuter om dagen med Svensk TV   

Presentation


Jag bor i Malaysia. Maten här är mycket söt och serveras med väldigt mycket ris. Här ska jag berätta hur jag ska ta mig ner till 2 siffrig vikt och även andra vardagliga saker. På viktresan har jag min man med mig.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards