Alla inlägg den 21 november 2013

Av Lena - 21 november 2013 15:25

Är fortfarande yr i bollen och det känns som om jag har en mössa på huvudet och idag är det fastedag.


På morgonen gick det bra, jag drack min yoghurt med kanel och ingefära i och åt ett ägg. Sedan tog jag och lagade iordning köttfärs med röd kurry som vi ska ha i morgon. Tänkte att det kan inte skada för då jag lagat middag brukar jag inte vara så hungrig efteråt även om jag är jätte hungrig innan. Å jodå det gick bra ett tag i alla fall.


Åt en lunch som bestod av ägg och skinkfyllda tomater, typ samma som vi åt till lunch igår men igår hade vi även en paprika som var fyll och inte lika mycket. Det här gör vi i micron fast det tar lite tid att få äggen att stelna.

Till middagen var jag rejält hungrig igen, kändes inte riktigt som om jag blev mätt till lunchen och att maten bara försvann från magen. Till middag blev det "kokta" morötter med rosmarin, peppar och salt på, till det 100 g svartpeppar kassler.

Nu är klockan halv 11 och jag tänker gå och lägga mig så jag kan kliva upp och äta i morgon, sedan har jag lite andra planer oxå för morgondagen oavsett om det regnar eller inte så måste jag ge mig av ut. Ses i morgon. Jo just det, jag ska gå över till 6:1 jag pallar inte 2 fastedagar i veckan men hoppas att jag kan klara av 1 i alla fall.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag bor i Malaysia. Maten här är mycket söt och serveras med väldigt mycket ris. Här ska jag berätta hur jag ska ta mig ner till 2 siffrig vikt och även andra vardagliga saker. På viktresan har jag min man med mig.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<<
November 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards