Alla inlägg den 19 november 2013

Av Lena - 19 november 2013 15:00

Idag känns det som om jag äter hela dagen för jösses vad hungrig jag är. Skulle kunna äta precis hur mycket som hellst kändes det som. Maten verka gå rakt igenom mig, eller rakt genom magsäcken i alla fall. 

Jag har fått problem med min mage, får inte gå på toa men ändå känner jag mig inte uppblåst som man kunde känna sig förut oavsett toabesök eller inte. Nästan varje kväll såg jag ut som om jag va i 9:e månaden och stenhård mage men som skrivet så är det inte nu. Alltid något bra i alla fall :D


I eftermiddags fick vi matleverans oxå och Mats fick sina efterlängtade vattenmeloner som man inte ska äta då det är LCHF men han gör det i alla fall. Ja ja jag äter en skiva jag oxå    Gick inte att betala så dom ska komma tillbaka i morgonbitti och se om det fungerar då.

Hade planerat att gå ner till centrum idag men så blev det inte då regnet öser ner på eftermiddagen och hela kvällen. Verkar inte ta något slut med regnande.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag bor i Malaysia. Maten här är mycket söt och serveras med väldigt mycket ris. Här ska jag berätta hur jag ska ta mig ner till 2 siffrig vikt och även andra vardagliga saker. På viktresan har jag min man med mig.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<<
November 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards