Alla inlägg den 10 november 2013

Av Lena - 10 november 2013 11:45

Och jag är hemma och känner mig krasslig i halsen och bommulstussar i huvudet men så ska det väl ändå inte vara nu när jag äter så himla nyttigt hela tiden.

Det där är ju inget som är ovanligt, så fort jag tagit tag i och börjat träna något så nog sjutton har jag blivit sjuk, mycket irriterande, sedan är det som om jag inte kan ta mig tillbaka igen men den här gången ska den inte något sånt få knäcka mig.


Mats stack tidigt i morse på sitt Google DEV fest och där får dom frukost och lunch så jag äter min frukost och lunch ensam. 


Jag har i alla fall lagat kålsoppa med köttfärs och ingefära till i morgon, då det är dax att fasta igen.


Idag åt jag lite ovanligt men vanligt till frukost. 1 dl naturell yoghurt och 21 g cornflakes.


Till lunch blev det stekt ägg med stekta färska champinjoner och kassler.


Till middag kom Mats hem och ville ha mat. Det blev 150 g laxfile på oss var och Ratatouille som jag gjort själv av grönsaker som fanns i kylen.


Idag gör jag en matbeställning till i morgon för nu är det inte mer än morötter kvar i kylen och Mats åker till Bangkok i morgon. Blev lite hastigt och lustigt att han skulle iväg. Jag hade kunnat följt med men med en eventuell förkylning på G så stannar jag hemma.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag bor i Malaysia. Maten här är mycket söt och serveras med väldigt mycket ris. Här ska jag berätta hur jag ska ta mig ner till 2 siffrig vikt och även andra vardagliga saker. På viktresan har jag min man med mig.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<<
November 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards