Alla inlägg den 8 november 2013

Av Lena - 8 november 2013 11:45

Genom att vi tyckte att tisdagens mat funkade jätte bra så körde vi på samma idag oxå men idag va ingen rolig dag alls. Hungern vred om i magen på mig och jag drack och drack och när middagen kom med tonfisksalladen då  va jag vrålhungrig men när jag ätit salladen, som tog evigheter för jag tugga och tugga och tugga, så var jag otäckt mätt istället och mådde inte alls bra. Kändes som om magen fått en chock. 

Skillnaden den här dagen va oxå att vi delade inte upp lunchen.


Funderar starkt på vad jag har gett mig in på. Går och lägger mig tidigt så jag kan vakna upp till en lördag med mat   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag bor i Malaysia. Maten här är mycket söt och serveras med väldigt mycket ris. Här ska jag berätta hur jag ska ta mig ner till 2 siffrig vikt och även andra vardagliga saker. På viktresan har jag min man med mig.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<<
November 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards